Text
én megtettem mindent, amit viszonylag kényelmesen meg lehet tenni

jogi nyilatkozat

A Text tartalmát bárki kisajátíthatja. Bárki tekintheti magáénak. Linkelheti. Sőt!
Az innen származó mondatok alá:

- odaírhatja, hogy text
- vagy hogy sablon
- (mondjuk ne írja oda a polgári nevemet, ha tudja)
- idézheti forrásmegjelölés nélkül, bár ez bunkóság
- hagyhatja lógni a levegőben
- odaírhatja a saját nevét
- aláírhatja a saját nevében, és jelezheti, hogy ez egy hamis aláírás
- ellenségei szájába adhatja
- odaírhatja Hajas Tibor nevét
- odaírhatja bárki más nevét
- minden más variációt, amit elvétettem.

A blog tartalmát, annak részeit vagy egészét felhasználhatja. Képi-, dizájn- és szöveges anyagával korlátozás nélkül azt tesz, amit jónak lát.
Az innen származó mondatokkal:

- szerezhet jó pontokat
- bakot lőhet
- hízeleghet velük szerelmének
- mocskolhatja velük rosszakaróit
- letagadhatja, hogy valaha látta
- kiadhatja kötve-fűzve, és dedikálhatja is
- gesztusait a visszájára fordíthatja
- visszadobhatja őket rám
- csillogtathatja intelligenciáját
- büdös bunkónak mutatkozhatik általuk.

A szélbe van szórva, úgyis mindegy.
Az információ szabad akar lenni.
A Textet gyakran összetévesztem magammal.
És nincs kedvem tizenötször meggondolni, hogy mit írok le.
A mondat szabad akar lenni.
(Nekem meg jó így.)

Text

2005. augusztus 11.

 

süti beállítások módosítása