Text
én megtettem mindent, amit viszonylag kényelmesen meg lehet tenni

egysoros 45

lásd még: egysoros

Az én anigiffem az lesz, amikor fürdetés előtt a zuhannyal kergetem körben a kiskádban a hőmérő kacsát. Hipnotikus. Meg tudom csinálni, hogy mindig csőrrel előre menjen.

Fapados. Ez a repülőgép egy kibaszott busz, aminek szárnyai vannak. Semmi varázsa, legfeljebb a légikisasszonyok pantomin-előadása az elején éri meg.

Azt is bele fogom írni legközelebb a munkaköri leírásokba, hogy "akkor is ír a kontaktszemélynek levelet, ha hülyének érzi magát tőle".

A 7-es buszcsalád (buszcsalád!) olyan lett, mint a junkfood, tele van E-vel.

Itt ül egy boldognak tűnő, apró 50-es nő narancspiros kapucniban és farmerban, és azt újságolja mindenkinek, hogy megnyerte a Goldenblogot. Hát szar ügy. Nagyon kínos. Részleteket nem tudtam elcsípni. Utána lefényképezte a kajáját mobillal.

Amikor nem jut eszembe semmi, az tényleg annyira felesleges pillanat, hát tényleg csak azt várom, hogy meghaljak.

Egy nő áruházi reklámújságot nézeget a metrón: sajtok, mosószerek és konzerv virsli. Minden kis képet hosszan, alaposan megnéz, mint egy képregényt, kockáról kockára haladva értelmezi a szöveget is. Ez amahoz képest. A Tesco supermanje azt üzeni az Auchan denevéremberének, hogy megütlek, s amaz a másik lapban visszafelesel. Összehasonlít és érzékeit működteti a képeken, megkíván és elejt. Fejben vásárol, rója a polcok közit, válogat.

Nem azért mondom, de a Four Tet a saját kiadóját úgy hívja, hogy Text Records.

Fogy a kakaó a dobozból. A doboz magas és keskeny. Egyre hosszabb nyelű kiskanál kell a kakaózáshoz.

A legjobb maroktárgy az utóbbi évben egy törött metszőolló spirálrugója, menetes és rozsdamentes, nagyon jól lehet gyűrögetni. Szeretem.

Betonfúrószál. Nem. Fúrószár. Rö.

Kinézve az ablakon megállapítható, hogy Kövér Kossuth-tere kevés növénnyel lesz borítva, jól vízágyúzható leszen.

Kérdés: hogy kellene nekem viszonylag jómódúnak maradnom 10-20 év múlva?

Vannak nekem fogalmi kereteim? Ööö, azmiaz.

A demokrácia hamarabb volt, mint Jézus. 500 évvel.

Mindig van, aki bánt engem, de mindig találok valakit, aki kedves hozzám. Így rotálom az ismerőseimet.

Az egybeírjukot is egybeírjuk.

Ferenc pápa integetés közben az orrába túr, majd a következő mozdulattal elmajszolja. Ámen.

A mikroblogger is blogger, csak kisebb.

Nekem van naplóm, én vagyok a kor.

Halat eszik vacsorára a lángelme / gazdag foszforforrás, észdiéta / s képződik az agyban a gyúelegy.

Az otthon szülésről az a véleményem, hogy a négy fal között csinálhatják.

Kossuth Lajos két kantáron repül a nevét viselő térről, mint szobor. Mint kiscsoportos óvodás, akit megragadnak jellegzetes öltözete pántjainál fogva. Szó szerint, fénykép van róla. Szomorú látvány.

A horvátoknak mi vagyunk a Habsburgok. A környék majdnem összes népének csakúgy, kivéve természetesen az osztrákokat, akik tényleg a Habsburgok.

Bonnie Tyler: Greatest Hits (2001). Ezekben az a jó, hogy megfelelő időzítéssel (generációs determinizmus) az ember ezeket üvöltözi, ha meg van hatva és nem szégyenli, tehát csak szigorúan egyedül.

Idén nyáron megtanultam a fejem tetjére tolva viselni a napszemüveget, micsoda nóvum. Slendrián dolog, kompromisszumos, de kényelmes. Megnézem magam minden tükörben, mint a Paris Hilton. Ó, mióta DM-kártyám is van, kurvulok. Egészen pontosan a koronális varraton feküszik olyankor a napszemcsó, nekem az alkalmasan hornyot képez, melybe a szemüveg belefekszik, mintha teremtették volna erre (dől az evolúció). A koponya varratai: koronális- (vagy koszorúvarrat) keresztben, nyílvarrat a koponya hosszanti szimmetriatengelye mentén, lambdavarrat hátul, pikkelyvarrat oldalt. A felsorolás kedvéért.

Egy katolikus lány zsebkendőt kér tőlem a Meki teraszán, nincs nálam, de a bőséggel mért szalvétáim egyikét átnyújtom neki. Visszabukik a számozott versei közé. Örvendezzünk. Oly hálával s odaadással sikítanak.

Ősszel újra kivirágzott a Francia út hátulja, a garázssor mögötti füves csík. Napernyővel és szélforgóval díszített kunyhók lettek, ott élnek az egzotikus hanák törzsek. Mint a Mad Max. De nagyon vidámak.

Egy új veszélyforrást fedeztem fel arra az esetre, ha szandálban megy kirándulni az ember. Lépés közben felemelkednek a lábujjak, így a lábujj és a szandál között rés keletkezik. Ezen a résen keresztül esett vagy ugrott, de mindenképpen bekerült valami nedvdús állat a szandálomba. Ezt már csak akkor észleltem, mikor letettem a lábam és az állat szétpattant a csupasz talpam alatt. Úgy kellett hazajönnöm, hogy minden lépésnél újra és újra beletoccsantam ennek az állatnak a vérébe, később már ragadt is.

Labdaboldog csapat. Futball-szakkifejezés.

Töltöm ki a jelenléti ívet. Apanap, apanázs, apadék.

Az egysoros posztok közt nincs összefüggés #45.

 

süti beállítások módosítása