Text
én megtettem mindent, amit viszonylag kényelmesen meg lehet tenni

baleset

lásd még: város testhezállás

Láttam az Örsön, amikor a mentő elcsapott egy motorost.

Illetve nem voltam tanúja, a puffanásra és a döbbent csendre fordultam oda, és mire a szemem megtalálta a fókuszt, a férfi már az oldalán feküdt, láthatóan törötten, összeesve, turgor nélkül, belső merevítés nélkül, mint egy darab rongy, ez hiányzott belőle a legjobban, hogy nem voltak a testének szándékai se, nem volt életszerű, nem emelte belülről semmi, nem volt tartás a vállában, a nyaka annyira közel, olyan szögben a földhöz, mint a sisak engedte és tartotta, és ez jóval közelebbnek tűnt, mint mintha alváskor, pedig nyilván milliméterben sem kifejezhető a különbség. Nem volt az életre jellemző saját vektora, ami a világban valahonnan valahová mutat.

Tőle vagy 10 méterre a motor, forgott a kereke, ilyenkor mindig forog a kereke, mint egy közhely.

Van amikor halálra gázol a mentőautó.

A mentő hangos megkülönböztető jelzéssel ment át a kereszteződésen, még akkor is üvöltött, amikor megállt, és mégis sikerült alámenni.
A mentőorvosok rohantak felé.
Élt, mert rátették az infúziót.

Elvitt onnan a busz.

 

süti beállítások módosítása