Text
én megtettem mindent, amit viszonylag kényelmesen meg lehet tenni

grip of your salvation

lásd még: zene fel kellene dolgozni a gyerekkort

Ween: Tender Situation

Potekkel, az ugrálós félóráink visszatérő attrakciója, amikor izzadt mellszőrzetembe tapadva szívja magába a tapasztalatot. Elég intenzív a lábmunkám ilyenkor.  Apád vadsága és keletiesen sárkányos energiái. Erre a számra rángatózva kell mozogni, rovarszerűen, vagy mint egy gyilkosabb és kiszolgáltatottabb hangulatú kékcinege feje az etetőn. Nem kapkodva, hanem gyorsan és az életküzdelem totalitásával. A Crocs papucs kiválóan ugrálható a parkettán, és az alsó szomszéd sem reklamált még. Kétméteres otttermésekre vagyok képes. A kezemet, maximum az egyik kezemet tudom használni, mert a másikkal fogni kell Poteket. Az anyjának azt szoktam mondani: az alapértékek átadása folyik. A végére bűzlünk, a gyerek boldog, én is.

My baby wants rock'n'roll.

Potek, megeszed, amit főztek. Korán érsz. Tiszta boldogságodat módszeresen mérgezem. Felkészült leszel és mert így: szabad.

State this ache as the final break
Tender situation - create a good illusion
Feel the grip of your salvation
This is indeed a tender situation

Make a move man, state your case
Taste the waste man, taste the waste
What is your place in my glorification
Yeah, this is really a tender situation

Get off the pot man, shake and bake
Taste the waste boy girl, taste the waste
Pump it up or stray from that old station
Yeah dude this is really a tender situation

 

süti beállítások módosítása