Text
én megtettem mindent, amit viszonylag kényelmesen meg lehet tenni

de már hiába sietsz, elhoztam mindent

lásd még: könyv város

Kiárusítás a Szabó Ervin Török utcai fiókjában éppen.

Enyém lett 8 kötet 3900 forintért, s állt körülöttem két idős férfi, egy törött szemüveges, diszkrét kipárolgású, szatyros úr és egy szintén szemüveges másik, széttaposott alföldi papucsban, és a zsákmányomat méregették, majd bejöttek utánam a könyvtárba, míg a fizettem, és többször megnézték zsákmányomat, mohón és egyenként elkérték a darabokat, majd lassan visszarakták a könyvtáros kisasszony elé vonalkód-leolvasásra. Kutyára kellett volna nekik is. De ád egy: nincs helyem, nagy, nem tudom. Illetve ád kettő: drága. Utóbbit nem mondta, csak láttam rajt'. Jó, ha az embernek vagyon pénze és az ember csináltatott könyvespolcot (vett lakást), szóval van pénze - másodszorra is, dettó.

Keep rich, Péter.

Dicsekszem. Ez a szerény önelégültség részemről, belátom, idegesítő.

Czuzor-Fogarasi szótára 1-4 kötet (A-tól a H betűig, haha), Űrhajózási Lexikon, az amerikai irodalom Országh-féle története, Voltaire levelei, Balassa Péter Nádas-monográfiája, az nyolc.

A végén a szatyros még utánam is szólt, hogy "jó választása volt".

 

süti beállítások módosítása