Text
én megtettem mindent, amit viszonylag kényelmesen meg lehet tenni

miért jó a gyerek?

lásd még: könyv fel kellene dolgozni a gyerekkort

Nem vettem magamnak egyetlen könyvet sem. Még A. és B. Sztrugackíjt sem. Csak sétáltam az esőben a körúton és megvettem a Nyugatinál Frau Berner 4-ik kötetét, az őszit. Piros a gerince. A télé kék volt, a tavaszé zöld vagy sárga, a nyáré sárga, nem, a nyár volt a zöld, tuti. Szeretem Poteket, rá költöm a pénzemet, amit mint férfi, szó nélkül hazalapátolok, neki veszek meg dolgokat. Hát ki más az, aki állandóan és mindig játszani akar velem? Érted, változatosat és érdekeset. Ezért keresi a társaságomat. Hát ki még ilyen megfelelő nekem?

A sárga pöttyös állatok a kedvencei, a zsiráf és a gepárd. Tegnap én lehettem a gepárddal, ám ő az orrszarvúval és a zebrával volt. Erős csapat, nem nyerhettem.

Az új kötetet eldugtam a könyvei közé, hogy megtalálja és meglepődjön. Kíváncsi vagyok, hogy érti-e a meglepetést, és mit szól majd.

 

süti beállítások módosítása