Text
én megtettem mindent, amit viszonylag kényelmesen meg lehet tenni

a lakatos

lásd még: város pajtás utazó utaz

20160204_165822_web_lakat_kell_bw.jpg

Az interneten, meg a betondzsungelben nincs élet. Én is csak itt kóricálok. Rábeszéltek, hogy gyöjjek fel, mert a gyerekek nem akarnak lemenni. Mer' megfáznak. A földben van az élet. A borsó, meg a bab. Az nekem, ott van az élet, hogy répát szeggyek. Elfáradtam itt Pesten.

Kell egy lakat, érted, lehet kell vennem egy lakatot. Oda a sufnira kell. A hálózsákba belebújok, az minusz 10-ig megvéd.

Nem sietek sehova Kati, csak elvitt egyet. Azért ordítok veled, mert elvitt, kurva hangosan zörög ez a szar, azért, ércsed már... Itt szórakozol velem már megint? Hát mit játszod a fejed, még nem is találkoztunk és játszod a fejed?

 

süti beállítások módosítása