Text
én megtettem mindent, amit viszonylag kényelmesen meg lehet tenni

drag lomi queen

lásd még: huntington testhezállás

Be volt dobva vagy ki volt ragasztva ide a liftbe egy hirdetés, hogy elvisznek használt elektronikai cikkeket, na azt idehívtam, és jött ide egy ember, egy női ruhába öltözött férfi, úgy nézett ki, mintha az AIDS végső stádiumában volna, vannak ezek a felvilágosító filmek, amiben a végső stádiumot bemutatják, na ő úgy nézett ki. Egy klumpa papucsban csoszogott, pántocskás topja volt és női nadrágja, hosszú hajában női hajgumi, és elképzeltem, hogy ha én ezt egyedül engedem be, én szörnyethaltam volna. A férjem engedte be. És ez az ember megemelte a gáztűzhelyet, azt a régi, szörnyűséges állapotban levő gáztűzhelyet, amit mi a férjemmel ketten sem tudtunk odébbtolni, felemelte egy molnárra, rápakolta még a kisebb elektronikai cikkeket, és elment velük. Nyögött alatta a lift, nehéz volt mint a fene.

Szépen elvitte ingyen, nem csinált semmit se, de ijesztő az volt nagyon.

 

süti beállítások módosítása